آهنگ جدید حامد برادران به نام رفتی از پیشم

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

 آهنگ جدید حامد برادران به نام رفتی از پیشم

Download New Music Hamed Baradaran – Rafti Az Pisham

+تکمیل آرشیو جعبه موزیک

حامد برادران رفتی از پیشم


 


جعبه موزیک

  


 کی گذاشت تو بری من یا قلب خودت نه بمون و بذار بگم این حسمو بهت

دردام این چندتا نیست میشد باشی اما نیست دلت با من
خوب بود اما بد بود تهش کم بود اما بد نگذشت بهت با من
گفتم بعد از تو دیوونه میشم باور نکردی رفتی از پیشم
حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست دلمم دیگه تنگ نیست دیگه خسته شدم

یه اشتباه رو صد دفعه نمیشه که ببخشمش گفتی میمونی پای من ولی نبودی آدمش
از اولم دلت نبود خودم ادامه دادمش ...
ببین دل منو ازت جدا نکرده دوریم کنار من نموندی که نشون بدم چجوریم
خودم نمیدونم کجام خودت بهم بگو کی ام
گفتم بعد از تو دیوونه میشم باور نکردی رفتی از پیشم
حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست دلمم دیگه تنگ نیست دیگه خسته شدم
گفتم بعد از تو دیوونه میشم باور نکردی رفتی از پیشم
حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست دلمم دیگه تنگ نیست دیگه خسته شدم

 

 دانلود با کیفیت 320   



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: